Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Możesz to zrobić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail, przesyłając ją na adres: sklep@decoczar.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od odebrania przesyłki zawierającej kupiony produkt. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy, w której:

  • przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Dlatego też dla wszystkich produktów, które są oznaczone „Na zamówienie”, prawo do odstąpienia od umowy nie będzie przysługiwało. Jest to uzasadnione tym, iż rzeczy takiej nie będziemy mogli już sprzedać innej osobie z powodu jej nietypowości. (Ust. z dn. 30.05.2014 r. art. 38, pkt 1 i 3).

Reklamacje

W przypadku, gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@decoczar.pl lub drogą pocztową na adres Decoczar Treblinka 39, 07-319 Małkinia Górna.

W związku z wykrytą wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,
    lub złożyć oświadczenie o:
  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Wymiana

Aby wymienić zakupiony produkt, skontaktuj się z nami, celem ustalenia możliwości i warunków wymiany towaru. Aby wymiana została pozytywnie rozpatrzona, przyjęty towar musi być nieużywany i być zapakowany oryginalne opakowanie. Do odsyłanej paczki należy dołączyć informację z numerem zamówienia i informacją dotyczącą wymiany.

Pamiętaj proszę, aby do odsyłanej paczki dołączyć kopię paragonu lub kartkę z numerem zamówienia, a także dane do przelewu bankowego.

Sklep Decoczar zobowiązuje się do pokrycia kosztów wysyłki w obydwie strony.

Jeśli nastąpiła pomyłka przy pakowaniu przesyłki, bardzo prosimy o odesłanie źle spakowanego zamówienia (w całości lub konkretnego produktu). Dołożymy wszelkich starań, aby swoje błędy zrekompensować gratisami 😉

Wymiany/Reklamacji/Zwrotu można dokonać odsyłając towar na adres naszego sklepu:

Decoczar
Cezary Rulnicki
Treblinka 39
07-319 Małkinia Górna

nr tel.: 508 866 527
e-mail: sklep@decoczar.pl

0

Your Cart